Just siis, kui tabame end mõttelt, kuhu suunas on Facebookil veel võimalik areneda, tuleb nende arendustiim välja millegi uuega. Järgnev uudis peaks silmad särama lööma kõigil ettevõtjatel ja turundajatel, sest tegemist suurepärase reklaamivõimaluse lisandumisega sotsiaalmeedia turunduses. Facebook Messengeri kasutajaid on nüüdseks juba üle miljardi, mis omakorda tähendab, et tegemist on ihaldusväärse, kuid veel vähekasutatud reklaamkanaliga.

Juba mõnda aega on Facebook Businessis võimalik teha reklaami, mis kutsub üles ettevõttega Messengeri vahendusel suhtlema. Trend liigub selles suunas, et põhisuhtlus kliendi ja ettevõtte vahel hakkab toimuma vaid Messengeris. Miks? Sest see on mõlemale osapoolele lihtne ja kiire.

 

Messenger-sisesed reklaamid

Facebooki arendustiim teavitas, et nad on alustanud Messengeri-siseste reklaamide testimisega – seda hetkel Tais ja Austraalias. Facebooki kasutaja jaoks tähendab see seda, et tema Messengeri vaatesse ilmuvad pildikarusselli stiilis postitused. Taolisi postitusi oled kindlasti varem näinud ka Facebooki news feedis. Reklaam hakkab asetsema nende sõprade nimede all, kellega oled kõige rohkem suhelnud. Lisaks kuvatakse reklaami vahetult enne Messengeri käivitamist.

 

 

Facebook märkis ära, et tänu uutele reklaamivõimalustele saavad tarbijad suhelda ettevõtetega mugavamalt. Turundajatel aga tekivad teised väärtused kliendiga suhtlemisel. See annab ettevõtjatele võimalusel personaalsema suhtlusele ja individuaalsetele pakkumiste koostamisele.

 

 

Juba praeguseks saadavad tarbijad Messengeri vahendusel ettevõtetele üle miljardi sõnumi kuus. Facebooki tavakasutaja aga ei pea muretsema, et ettevõtted liigselt tüütama hakkaksid. Nimelt saab ettevõte tavakasutajaga ühendust võtta vaid siis, kui kasutaja on seda eelnevalt ise teinud.

Facebook ei ole veel täpsustanud, millal hakatakse Messengeri reklaame testima ka teistes riikides ning mis ajal teenus massidele pakutakse.

Kas sina oled juba katsetanud Send Message üleskutsega reklaame?