Selles artiklis tahaksin jagada ühe Tallinna restoraniga seotud juhtumit ja seda, kuidas töötasime Tripadvisor´iga. Artikli lõpus saate kingituse, mida võite koheselt kasutada oma restorani turunduseks.

Üheks kõige efektiivsemaks turismimassi arvamuse juhtvahendiks restoranide külastamise valdkonnas on ressurss Tripadvisor. Adekvaatsuse ja reaalsusele vastavuse vaatepunktist on nimetatud ressurss minu kui spetsialisti jaoks kaotanud oma erandlikkuse ja usutavuse peale seda, kui süvenesin ressursi kõikidesse protsessidesse ja mehhanismidesse. Sai enam kui arusaadavaks – turundajad teavad ammustilma, kuidas konkurente üle kavaldada, kuidas saaks restorani ressursil kiiresti populaarseks muuta. Neid võtteid tean ka mina, kuid täna on artikkel sellest, kuidas teha selline vahend kui TripAdvisor Teie asutuses reaalselt töötavaks, kuna massimõjutus on sellel siiani kolossaalne.

Lähteandmed: väiksem restoran Tallinnas, kuni 50 istekohta. Eemal vanalinnast. Ülesanne: saada klientide juurdevoolu. Selleks alustasime eeskätt tööd just TripAdvisor´iga.

Esimene, mida me tegime – täitsime kvaliteetselt restorani profiili. Kahjuks ei ole meil õigust nimetada restorani nimetust. Kuid julgen väita, et see on noor (kuni üks aasta) väiksem restoran.

Seejärel palusime restorani omanikku teha personalile ülesandeks vastata kõikidele TripAdvisor´is olevatele hinnangutele. Nendeks on suhtlused klientidega: restoranile toovad 80 % kasumist just alalised kliendid. Ning nendele on topelt meeldiv näha tagasisidet restoranilt, eriti veel siis, kui selle jättis nende kelner. See aga ongi kliendi lojaalsus.

Arvestades asjaolu, et Tripadvisor töötab esmajärjekorras turistide meelitamiseks, hinnanguid aga jäetakse väga vähe, mõtlesime välja kontsepti, kuidas kutsuda külalist hinnangut jätma. Ja nimelt, töötasime välja brošüüride kujunduse, trükkisime need välja ja asetasime laudadele. Brošüürile oli kirjutatud ettepanek: jook hinnangu eest TripAdvisor´is. Joogiks võib olla kohvi, vein või tee. Ning jällegi – tahtsime lihtsalt paluda külalisi aktiivsemalt hinnanguid jätma. Kusjuures kaugeltki mitte kõik hinnangud olid 5+, ja see on tore, nii mõistsime, mida võiks restoranis muuta.

Milline tulemus kahe kuuga?
– 10 TripAdvisor´is olnud hinnangut kasvasid 60 hinnanguni
– TripAdvisor versiooni kohaselt pääsesite Tallinnas olevate kohtade top-100 edetabelisse (kahe töötatud kuu jooksul)
– saite stabiilse turistide ja kohalike TripAdvisor´ile orienteeritud külaliste juurdevoolu
– saite suurepärase tagasisideks vajaliku vahendi

Järeldus: TripAdvisor´it tuleb kindlasti kasutada. Esmajärjekorras kandke hoolt selle eest, et teil oleks ideaalne teenindamine ja toidul suurepärane kvaliteet. Seejärel kasutage juba turundust, kutsumaks oma külalisi tagasisidet jätma. Ning kui teie toit ja teenindamine osutuvad olema kõrgtasemel, ei lase ka tulemus end kaua oodata.

Kingitus meie poolt.
Spetsiaalselt just teile töötasime välja uue lauabrošüüri kujunduse.

Umbes nii näeb see välja:

 

Jätsime Teile selle brošüüri PDF vormingu. See tähendab – võite selle alla laadida, muuta (lisada oma logo ja soovi korral muuta jooki), välja trükkida ning hakata kohe kasutama, saades tõepäraseid hinnanguid. PSD faili saab alla laadida siit.

 

Tänan, et lugesite lõpuni ning oleks rõõm Teilt tagasisidet saada.

Igal juhul aitame Teid meeleldi TripAdvisor´iga või Facebook´is ja Instagram´is edendamisega seotult.

 

PSD faili saab alla laadida siit.

PS: kuigi TripAdvisor otseselt ei keela antud trikki (otsene keeld motiveerimisele on de juro vaid hotellides), palume siiski olla ettevaatlikult ning mitte seda kasutada rohkem, kui 1 kuu järjest.